Saturday, May 12, 2012

نامه سرگشاده به تمام اپوزسيون لال موني گرفته

نامه سرگشاده به تمام اپوزسيون لال موني گرفته
ميخوام به اين پير و پاتالهاي فسيل سياسي و انقلابيون سال ٥٧ كه مثلا شدند مبارز سياسي و ٣٣ ساله دارند با آخوندا لاس خشكه ميزنند ، و هي ميگند ما بايد با خامنه اي بجنگيم نه با اسلام و اعتقاد مردم و هي پشت واژه مردم سنگر ميگيرند !!! .... بگويم :

من خامنه اي را بسيار مهربانتر و دل رحم تر و لطيف تر و ملوس تر از امام علي و حضرت محمد و عمر و حمزه و حسين و 
يزيد و شمر ميدانم!

چونكه خامنه اي هرگز با "دستان خودش" سر كسي را نبريده ، و با دستان خودش شمشير نكشيده و خون نريخته ( فقط فرمان داده)

اما امام علي مثل هلو سر بيخدايان و كافران و مشركان و مرتدان را پخ پخ پخ ميبريد و بدون اينكه حالت تهوع و يا اضطراب و استرس به او دست دهد ، خون شمشيرش را پاك ميكرد و به خانه ميرفت و ميگفت فاطمه شام چي داريم بيار بخوريم كه نماز شبم دير شد و شام را ميخورد و يه عارق شتري ميزد و تا صبح نماز ميخواند. حتما همه ميدونيد كه علي چطور عمربن عبدود رو سلاخي كرد !؟!
محمد هم همينطور، .... محمد به اعتقادات مردم توهين ميكرد . در يك شهري مثل مكه كه زنانش مثل خديجه تاجر بودند و گواهينامه شتر راني داشتند و محمد شترچرانشان بود و تمام مردم اون منطقه اعم از بيخدا و بت پرست و يهودي و مسيحي و بيدين و با دين و تك خدا و چند خدا و مشرك … همه باهم در اوج تولرانس و مداراي عقيدتي در يك ساختار تقريبا سكولار و پلورال و چند فرهنگي مثل هندوستان زندگي ميكردند و بقول معروف "عيسي به دين خود و موسي به دين خود" بودند و اگر هم دعوا و اختلافي بود ! دعواي آنها سر دين و عقيده و اعتقادات آنها نبود ، بلكه سر شتر "مش رمضون شترچرون" دعواشون ميشد كه شاشيده بود رو خرماهاي "حاج عبدالله خرما فروش" !!
اما اين محمد بود كه با اسلامش خديجه هاي تاجر رو تبديل به ام كلثوم كرد و چپوند تو پستوي خونه و به اعتقادات ديگران توهين كرد ! بتهاي بت پرستان را شكست و بيخدايان و چند خدايان و كافران و مشركين را كشت و با يهوديان جنگيد و اونها رو آواره كرد و بعدها به ايران و اسپانيا و افريقا و …. حمله كرد و به اعتقادات مردم توهين كرد و اونها رو نابود كرد .... و محمد با دستان خود شمشير ميزد …. جنگ ميكرد …با دستان خودش خون كفار را ميريخت … محمد و علي با دستان خودشان و با شمشير خويش كافران و مشركين مثل من و شاهين نجفي و سلمان رشدي و برتراند راسل و ريچارد داوكينز و بروبكس "كمپين يادآوري امام نقي به شيعيان" و همه دگرانديشان رو ميكشتند !!!
اما خامنه اي بسيار دل نازك تر و مهربانتر است و نميتواند با دستان خودش مثل علي و محمد و عمر و يزيد و حسين و شمر و حمزه و زيد و مالك اشتر سر ببرد و خون بريزد.

اما من فكر ميكنم نبايد به امام نقي نازنين توهين كرد چون او آدم باحالي بوده ! بلكه بايد دهن امام علي(ع) ، حضرت محمد (ص) ، حمزه ، مالك اشتر ، عمر بن الخطاب ، امام حسين ، يزيد ، و حر رياحي و شمربن ذلجوشن و ... را سرويس كرد !!!!!!!!!! .... نه امام نقي نازنين و امام "زين العابدين اسهال" و امام حسن صلح جو اهل معامله و زن بازی و "حضرت فاطمه زهردار كه در 10 سالگي ازدواج كرد و فقط ١٨ سال عمر كرد و ٦ بچه زاييد ( يعني اگه ٩ ماه دوران بارداري حساب كنيم در 8 سال زندگي مشترك با علي ٦ بچه زاييد يعني بيچاره در تمام مدت يا زير علي بود يا حامله بود يا بچه شير ميداد)

درود بر امام نقي (تي دسته دار) كه اهل حال است و خودش با آهنگ شاهين نجفي روي شمقدرش ميرقصد
و درود بر نقويان و عاشقان نقي

سالار رادپور
١٢ رجب سال دوم هجري نقوي
سامرا 



No comments:

Post a Comment