Wednesday, May 23, 2012

مناظره امام نقی‌ با خامنه‌ای در مورد راز محبوبیت ایشان در بین جوانان:


۱. من هی‌ میخندم، تو همش اخم میکنی‌.


۲. رفیق فابریک من ابولاشیه، که صحابم از شنیدن اسمش از خنده روده بر میشن،اونوخ رفیق تو جننتیه که واسه مرگش یه جمعیتی‌ چندبرابر طرفدارای من دارن لحظه شماری می‌کنن. خوب این چه دوستیه انتخاب کردی؟


۳. من یه ساله، هرچی‌ صحابم صلاح میدونستن بم بگن با لبخند پذیرفتم و تازه خوباشو هم تو صفحه فیسبوکم شیر کردم تا ملت بخندن و از امامتم لذت ببرن، تو انقدر بی‌ جنبه-ئی که سایت رفیق ۵۰ سالتو هم فیلتر کردی.


۴. یارای نزدیک من شمقدر و عفیر و کلب و خلاصه یه سری موجودات بامزه اند که با حدیثای قشنگشون، منو تو دل جوونها به عنوان یه امام دوست داشتنی جا انداخته، اونوخ یارای تو مجتبی و احمد خاتمی و فیروز آبادی اند که دراکولا پیششون مگان فاکسه. 


۵. من باز‌ترین نگاهو در زمینهٔ مسائل جنسی‌ دارم که توش جماع برترین فضائله، اونوخ تو دوچرخه سواری دخترا رو هم ممنوع کردی.


۶. من انقدر با طرفدارام خاکیم که صحبت از بول و غائط و ذوالنعوذم باعث شادی و خنده اونا می‌شه، درحالیکه تو انقدر یوبسی که اگه کسی بت نگه "معظم" میندازیش زندان.


۷. من دارم به جایی میرسم که پسرا برا مخ‌ زنیه دخترا، حدیثای منو میگن تا اونا رو بخندونن و چون این تکنیک جواب میده، دارم روز به روز محبوبتر میشم، اونوخ تو انقدر زاخاری که همون جوانها دیگه رسمأ به افتخارت اسم توالتو گذاشتن "بیت‌رهبری".


۸. مهمتر از همه، من می‌تونم با یه آهنگ کاری کنم که تمام طرفدارات از ترس تو خودشون بول کنن اما تو با تمام امکاناتت عمرن بتونی‌ حتا یکی‌از نقویون منو انقدر عصبانی کنی‌.


۹. من از نظر محبوبیت، رتبه یک سرچ گوگل شدم، تو از ترست داری مث گوریل، بازی رو بهم میزنی‌ و چارهٔ کارو تو فیلتر کردن گوگل دیدی.


۱۰. دیگه هم برو اینورا پیدات نشه، چون حتا افتخار نمیدم با ذو‌النقارم نصفت کنم. صحابم گفتن یکیتم برا دنیا زیاده چه برسه به دوتات.


از نقی ز بیگ فن

No comments:

Post a Comment