Thursday, May 24, 2012

امام نقی و بحث پیرامون طنز آی نقی



ابن شاشور از امام نقی(ع) پرسید: مدتیست که گروهی شما، اعمال و رفتارتان در زندگی را به طنز و تمسخر گرفته اند با این معظل بزرگ چه باید کرد و آینده ی امامت با این وضعیت چه خواهد شد؟
امام نقی(ع) پاسخ داد: هر چند که اینگونه طنز پردازی ها برای من و سایر اجدادم خوشایند نبوده و نخواهد بود و عملا با این روش واقعیت های مقدس نبودن ما آشکار شده و همان آبروی نداشته را نیز بعد از 1400 سال مخفی کاری به باد خواهیم داد. اما هدف اصلی اینگونه گروه ها در واقع من نیستم. من و اجدادم برای آنها یک بهانه بیش نبوده و ما برای این دگر اندیشان و خرد ورزان به اندازه ی عفیرمان هم ارزش نداریم، آنها با این شگرد و باز گو کردن تاریخ واقعی اسلام و شیعه گری به روشی طنزگونه به در میکوبند تا دیوار بشنود و آن بیدار کردن علویان و پیروان ابله و نادادن اعجم ما از خواب غفلت و حماقت چند صد ساله است و این برایمان از فحش و ناسزا شنیدن بدتر،دردناکتر و خطر ناک تر است. زیرا من و اجدادم بویژه جد بزرگوارم رسولولا همه ی عمر عملاً هیچ کار مفیدی در زندگی نکرده ایم فقط با دروغ و حیله، با قتل و غارت، با خرافات گوئی و وعده های توخالی همانند فاحشه خانه ای به اسم بهشت الله مدینه مفت گرفته ایم، مفت برده ایم، مفت خورده ایم، مفت کرده ایم و حسابی هم به ریش اینگونه ابلهان در دیار اعجم خندیده ایم! حتی تا آنجا پیش رفته ایم و بر روی آنها اثرگذاشته ایم که پس از مرگ ما نیز برایمان گنبد و بارگاه از طلا ساخته ، به زیارت استخوان های پوسیده ی ما آمده، به حساب ما وجوهات فراوان به اسم نذر و صدقه، حق امام و غیره جمع آوری کرده و ریخته و به اسم ما احادیث زیبا و ناب بافته و از همه مهمتر ما را بدونه اینکه روحمان هم خبردار باشد سرچشمه ی همه ی علوم جهان هستی و بشریت و معجزات قرار داده اند! ما که بقول جدم امام حسین آنها را دشمن خود و از هر عربی پست تر خوانده ایم و با آنان همانند برده، نوکر و موالی رفتار کرده ایم، آنچنان در چشم نادانان اعجم عزیز، مقدس و بزرگ شده ایم که کسی تخم و جرئت زیر سوال بردن، نقد و توهین به ما را نداشته است. اما ای ابن شاشور! اکنون وضع برگشته است و این دروغ بزرگ جهان اسلام و مقدس بودن پیامبرش، جانشینان و امامان آن فرستاده ی دروغینش آشکارشده و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال به فاک رفتن هستیم و به فاک هم خواهیم رفت و در این سرنوشت به غائط کشیده شده ی ما شک نباید داشت و این فاجعه از فحش و ناسزا شنیدن نیز همانگونه که قبلا هم گفته ام هولناک تر است. سپس امام نقی به روش معمول برای استراحت و نفس گیری در حین صحبت و سخنرانی های خود دست به ذوالنعوذ مبارک بردند و در حضور ابن شاشور جماع سختی با سوسن بانو کردند!
ابن شاشور با شنیدن این گفتار از امام دهم شیعیان و دیدن آن جماع سخت با بانوی دهم اسلام ضمن شاشیدن همیشگی بر خود معنی واژه ی به فاک رفتن امامت و ولایت را درک و با چشمان از حدقه بیرون زده ی خود آنرا کاملاً رویت کرد!

No comments:

Post a Comment