Thursday, August 9, 2012

شرط من برای دست کشیدن از نقی و نقویت


به نام الله پاسدار حرمت ناموس زهرا 

می خواهم با علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی بیعت کنم ولی یک شرط دارم. بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب شرط مرا قبول کرد توبه می کنم و دست از همه فعالیتهای خود می کشم و خودم را به ماموران وزارت اطلاعات و سپاه تحویل می دهم و هر کاری آنها بگویند انجام می دهم و حتی اگر آنها مرا شکنجه و اعدام کنند می پذیرم. اما شرط من چیست ؟


شرط من برای دست کشیدن از آیین نقوی و توبه و بازگشتن به راه علوی 

اینجانب نقی فیروز فرستاده خدا از رهبر جمهوری اسلامی تقاضا دارم به مدت یک ماه ( 30 روز کامل ) , روزانه 24 ساعت , با نشان دادن تصاویر خود و مجتبی , از یک دوربین مدار بسته در خانه خود شان , حجت را بر همه تمام کنند. همه مردم باید دسترسی به این فیلم به طور مستقیم داشته باشند یعنی فیلم به طور زنده پخش شود. لذا : 
1- در ساعتی که مقام معظم رهبری و آقا مجتبی در توالت هستند می شود فیلم را به مدت 5 دقیقه ای سانسور کرد 
2- مقام معظم و آقا مجتبی حق ندارند در این مدت با کسی یا کسانی چه مستقیم و چه غیر مستقیم سکس داشته باشند ولیکن وجود همسران ایشان کنار آنها امری بدیهی و ضروری است
3- مدت فیلم 30 روز کامل است و هر روز 24 ساعت و نباید وقفه در پخش آن صورت گیرد 
4- فیلم باید زنده باشد و از شبکه های تلویزیونی پخش شود تا مردم آن را به طور مستقیم و زنده تماشا کنند. 
5- برای اطمینان که فیلم از قبل ضبط نشده است , باید عده ای از نمایندگان مردم در ساعات خاص مثلا ساعت 9 و 12 و 3 و 18 به آنجا رفته و دست تکان دهند. 
6- پخش صدا ها باید واضح باشد و تصاویر باید واضح باشد لذا تصاویر غیر واضخ و صداهای غیر واضح قبول نمی باشد. 
7- هر روز باید رهبر روزنامه همان روز را ( حد اقل 4 روزنامه ) نشان دهد تا تاریخ آن با تاریخ روز بخواند. 
8- بعد از یکماه فیلم باید پاک شود و دیگر پخش نشود.
9- مکالمات تلفنی به داخل و خارج باید پخش شود با صدای واضح 
10- مقام معظم و نایب بر حق ایشان مجتبی , حق دارند روزی 3 وعده غذای گرم به میل و رغبت خود نوش جان کنند . 
11- مجتبی و مقام معظم حق ندارند در یک خانه زندگی کنند لذا باید هر دو ی آنها فیلم برداری شوند. 
12- کسی حق ندارد درگوشی یا مقام و فرزند ایشان صحبت کند
13- نامه و نامه هایی که برای مقام و فرزند ایشان می آید باید متن آن نشان داده شود و بلند خوانده شود. 
14- استفاده از زبانهای بیگانه مانند عربی و زبان اشاره در این یک ماه قدغن خواهد بود 
15- کشیدن سیگار و هر گونه دودی فقط در فضای خانه آزاد است لذا توصیه می شود مقام و فرزند ایشان به بالکن و یا حیاط نروند مگر آنکه دوربین همراه آنان باشد 
16- برق و آب و گاز خانه نباید متوقف و قطع شود و خانه نباید در محیط زلزله خیز قرار داشته باشد لذا وسیله تولید برق زاپاس و آب مکفی توصیه می شود تا بهانه ای نباشد. 
17- داخل خانه باید نور کافی داشته باشد حتی موقع خواب 
18 - اگر 17 اصل گفته شده رعایت شود , من هم بیعت خواهم کرد. 

از فیروز فرستاده خدا

No comments:

Post a Comment