Friday, August 31, 2012

سوره روز الهی


ای رسول خدا ! روز خود را چه کار کردی؟ (1) من پیروز هستم امروزم را مشغول انجام اعمال و رفتار الهی بودم (2) صبح که از خواب بلند شدم دیدم تمام شب دمر خوابیده بودم(3) بعد دیدم که طراوت هنوز خواب است (4) او را بلند نکردم بلکه به تنهایی به خیابان رفتم (5) در رستورانی یک نیمروی الهی خورم با آب پرتقال الهی و یک قهوه الهی (6) بعد دست کردم جیبم دیدم پول نداشتم (7) گویا طراوت آن را برداشته بود چون مدت معین و مبلغ معین بود و حق الهی داشت که پول را بردارد(8) بعد از اینکه صبحانه خوردم به خانمی که آنجا کار می کرد گفتم : (9) من رسول خدا هستم و باید به جای پول تو را بوس کنم (10) زنیکه یک کشیده شیطانی به گوشم زد (11) و گفت پول می خواهم(12) من هم گفتم باید ثابت کنی که نان و تخم مرغ و قهوه حلال بوده است وگرنه شکایت الهی می کنم(13) صاحب رستوران آمد (14) او در باران آمد (15) به من گفت خبر مرگت چی می خواهی ای پیامبر دو عالم؟ (16) گفتم من پیروز پیامبر خدا هستم و صاحب کتاب (17) آیا شرم نمی کنید که تحقیق نمی کنید که آیا آن گندم به دست کفار کشت شده است یا مومنان؟ (18) من از کجا بدانم ؟ (19) شما اگر به خدا ایمان دارید نشان دهید که نان شما از گندمی درست شده است که کشاورز آن مومن به الله بوده است؟ (20) صاحب رستوران معذرت خواست و گفت براستی که رسول خدا هستی و تازه کمی هم پول برای این کار اشتباه به من داد که خمس درآمدش بود (21) من هم دیگر به آنها گیر الهی ندادم چون خداوند رحیم است (22) براستی که خداوند عادل و دانا است(23) بعد از کنار یک مغازه رد شدم که مجسمه های زیادی در آن بود که تبلیغ کفر وبت پرستی بود (24) ابراهیم وار در آن مغازه را شکستم و تمام مجسمه ها را به زمین انداختم الا یکی از آنها را (25) کارت صاحب رستوران را روی دوش آن مجسمه قرار دادم (26) بعد پلیس آمد و آن مجسمه را به اداره پلیس برد تا از او تحقیق کند(27) من مطمئن هستم که خدایان آنها نمی توانند حرف بزنند (28) پس حق با من بود و آنها کافر بودند (29) بت می پرستیدند(30) همانا به درستی که این است و جز این نیست که خداوند راست می گوید (31) در ضمن مقداری جواهر و عتیقه الهی و انگشتر الهی نیز با خود برداشتم (32) تا سر نماز به یک گدایی که نیازمند است بدهم (33) ما همه نیکوکار هستیم (34) خدا با ماست (35) او بر همه چیز استوار است (36) اوست که به ثروتمندان رحم نمی کند (37) خب بقیه را بعدا بگو ای رسول خدا ! (38) من باید بروم و خلق کنم چند جانور تازه را (39) همه از ما هستند و به سوی ما برگشت ناپذیرند (40) دست ما روی همه است (41) قوقولی قوقولوی خداوند در همه قدقدهای شما باد (42) اگر ایمان شما کم شود (43) 

از  پیروز فرستاده خدا

No comments:

Post a Comment