Thursday, August 2, 2012

راه های رسیدن به خدا



خداوند چو از پیش ببندد دری 
ز مقعد گشاید در دیگری 



 ای کسانی که ایمان آورده اید(1) امروز می خواهیم در باره راه های رسیدن به خدا با هم صحبت کنیم(2) بهترین راه رسیدن به خدا این است که خداشناسان را به کوه و کمر فرستاد (3) یعنی آنها را از شهر ها دور کرد (4) یعنی پیوند آنها را با مردمی که در شهر و روستا زندگی می کنند قطع کرد (5) بعد آنها هر چقدر دلشان بخواهد در کوهستانها دنبال خدا بگردند (6) نماز بخوانند (7) صدای اذان را بلند کنند (8) اصلا مهم نیست (9) فکر می کنید شوخی می کنم (10) فکر می کنید برای خنده گفتم ؟ (11) ای وای برشما که چنین فکری می کنید(12) اینها حقیقت محض است (13) در اسطوره ها نقل است که جمشید نخستین انسان ایران(14) جامعه را به چند طبقه تقسیم کرد (15) یکی از این طبقات آخوندها و روحانیون بودند (16) ولی نکته مهم در این اسطوره این است که (17) جمشید روحانیون و خداشناسان و آخوندها را به کوه فرستاد (18) اولش که من این اشعار را خواندم زیاد جدی نگرفتم (19) ولی وقتی کمی دقت کردم دیدم حق داشت (20) چون روحانی جماعت وقتی میان مردم باشد فتنه و آشوب و فریب و حقه و دزدی و قطع دست ایجاد می کند (21) برای همین بود که دم جمشید گرم او آخوندها را شناخته بود (22) برای همین همه آنها را فرستاد کوه و کمر (23) تا حال کنند (24) و مردم از دستشان نجات پیدا کند (25) ولی ما از این کار هم وحشت داریم (26) بیچاره آهو ها و گوسفندان ممکن است در کوه و کمر بهشان از مقعد تجاوز شود (27) برای همین باید آخوندها را داخل یک کشتی کرد و به دریا ها فرستاد (28) امکانش هست که به دلفین ها تجاوز کنند (29) ولی امکانش کم است چون یک دفعه یک کوسه امکان دارد آلت آنها را گاز بزند (30) ولی دریا از کوه برای آخوندها بهتر است(31) من که رسول خدا هستم اکنون در کوه هستم (32) خیلی احساس رسالت دارم (33) حالا توی عکس هم برایتان شعر مربوطه را قرار می دهم (34) تا وحی این سوره همراه با عکس باشد و مدرک و دلیل داشته باشد (35) باشد که همه شما فرشته شوید (36) و سجده نکنید (37) یا نق (38) 


از فیروز فرستاده خدا

No comments:

Post a Comment