Wednesday, September 5, 2012

پیروزی اسلام بر زنان


زن: چه معنی میده که شهادت من نصف شهادت مرد ارزش داره ؟

آخوند: یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن ؟

زن : چرا تو سوره نساء به شوهرم اجازه داده منو کتک بزنه ؟

آخوند: یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن؟

زن: واسه چی حق ارث من نصف حق ارث مردهاست؟

آخوند: یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن؟

زن : واسه چی امام اول تو نهج البلاغه گفته زنها ناقص العقل اند؟

آخوند: معلوم میشه یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور میکردن ؟

زن: خوب واسه چی امام اول گفته با زنها مشورت نکنید؟

آخوند: شما واقعا یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن ؟

زن : ای بابا این دین شما اصلا واسه زنها ارزش قائل نیست !

آخوند: یادت رفته بهشت زیر پای مادرانه ؟

زن: برو بابا بهشت ارزونی خودت ، من احترام می خوام!

آخوند: پس معلوم میشه یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن.

زن : اگه زنده به گور می کردن پس خدیجه و آمنه و حلیمه و سمیه و صدتا زن دیگه که داستاناشون در صدر اسلام اومده از کجا اومدن ؟

آخوند : همین سوالا رو می پرسی که اسلام میگه شما ناقص العقلی.

زن : خوب اگه زنده به گور می کردن نسلشون چطوری گسترش پیدا میکرده ؟

آخوند : پس معلوم میشه تو احترام به مقدسات حالیت نیست.

زن : مگه من بی احترامی کردم ؟ دارم از حق خودم دفاع می کنم

آخوند : ای زن کافر می خوای منم از حقی که اسلام به من داده برای غنیمت گرفتن تو استفاده کنم ؟

زن: ....

و این گونه بود که اسلام پیروز شد

از   رونق نقی

No comments:

Post a Comment